Stag tuning, poboljšanje performansi motora na bezbedan i lak način.
Motori skoro svih automobila na tržištu sakrivaju velik neiskorišćen potencijal. Razlog tome je da automobili u proizvodnji nisu prilagođeni pojedinačno već serijski i prema generalizovanim podešavanjima za svoj rad.
Uređaj “STAG TUNING” otključava skrivene resurse snage, što utiče na optimizaciju postojećih podešavanja određenog vozila, tako da će vlasnik moći voziti dinamičnije, sigurnije i još ekonomičnije.
Ugađanje čipova kao modula «STAG TUNING» poboljšava učinak i snagu motora u punom rasponu obrtnog momenta, što je rezultiralo sigurnim povećanjem snage i što je još važnije povećanje obrtnog momenta koji se povećava do 20% a rezultat toga je fleksibilnost motora čak i pri 1500 obrtaja u minuti. Vozilo postaje dinamičnije bez povećanja potrošnje goriva.
Instalacija “STAG TUNING” je vrlo jednostavna, potrebno je samo spojiti dvije žice. Nije potrebno posebno znanja a nije potrebna ni intervencija na instalaciji u vozilu. To je potpuno siguran i nezavistan modul.
Primena je samo za motore sa turbinom:
• Indirektno ubrizgavanje
• Direktno ubrizgavanje
• Dizel
Prednosti korišćenja «STAG TUNING»:
• povećana fleksibilnost i efikasnost u svim brzinama pri svim brzinama,
• smanjenje efekta tzv. “Turbo lag” (turbo rupa)
• mogućnost pojedinačnih karakteristika dijagrama snage i obrtnog momenta.
Tehnički parametri:
• Ugrađeni procesor za emulaciju kontrolnih signala
• Nema potrebe za izmenu softvera u motornom kompjuteru (ECU), tako da vlasnik nije izložen prekidu garancije na kupljeni automobil.
• Mogućnost simultane emulacije 2 kanala pritiska.
• ne uzrokuje probleme sa pogreškom u ECU i paljnje “Check engine”
• Može se koristiti u vozilima s dizel motorom s turbo senzorom.
Na slici je uporedni dijagram testa na valjcima (Dino test) za automobil Škoda :
Octavia 1.8 – 160 KS
Fabričko podešavanje Posle tuninga
165 HP 193 HP
240 Nm 280 Nm